Sıkça Sorulan Sorular

  • 2. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi çalışma gün ve saatleri nasıldır?

  • 3. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezine nasıl ulaşabilirim?

  • 4. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi'nin verdiği hizmetler nelerdir?

  • 5. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi'nden eğitim hizmeti almak için ne yapmak gerekir?

  • 6. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından verilmiş olan eğitimler nelerdir?

  • 7. Eğitimler nerede verilmektedir?

  • 8. Eğitimler için kontenjan sınırlaması var mıdır?

  • 9. Eğitimlere katılmak için bir ön şart var mıdır?

  • 10. Eğitimlere nasıl kayıt olunur?

  • 11. Kayıt için gerekli belgeler nelerdir?

  • 12. Ödeme işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

  • 13. Eğitimler için ön kayıt yaptırma imkânı var mıdır?

  • 14. Eğitimlerin kayıtları nasıl ve nereden yapılmaktadır?

  • 15. Eğitimlerin süresi ne kadardır?

  • 16. Eğitimleri kimler tarafından vermektedir?

  • 17. Eğitimler nasıl bir sistem ile verilmektedir?

  • 18. Eğitim programı başladıktan sonra ücret iadesi yapılıyor mu?

  • 19. Eğitimlerde taksit yaptırma imkânı var mıdır?

  • 20. Eğitimlerde indirim yaptırma imkânı var mıdır?

  • 21. Eğitim ücretleri hangi durumlarda geri alınabilir?

  • 22. Eğitim ücretinin ödendiğine dair fatura almak mümkün müdür?

  • 23. Eğitimin açılması için kişi sayısında alt sınır kaç olmalıdır?

  • 24. Eğitimlerin devam zorunluluğu var mıdır?

  • 25. Eğitimlerde sınav yapılmakta mıdır?

  • 26. Eğitimleriniz sonunda herhangi bir belge veriliyor mu?

  • 27. Eğitim sonunda aldığım belge diploma yerine geçer mi?

  • 28. Belge mi nasıl teslim alabilirim?

  • 29. Uzaktan eğitim canlı ders videolarına dersten sonra ulaşabiliyor muyuz?